Centrum Helen Doron Ząbki
Oferta
- kontakt z językiem 14 razy w tygodniu, uzyskany dzięki specjalnie opracowanym nagraniom rodowitych Anglików na płytach CD
- cotygodniowa lekcja w grupie rówieśniczej pełna ogólnorozwojowych gier i zabaw (w tym prac manualnych)
- WAŻNE! nauka wyłącznie w małych grupach (od 4 do 8 osób)
- stała obecność rodzica podczas zajęć najmłodszych dzieci
- internetowy Kangi Club – multimedialna platforma gier wspomagających opanowanie słownictwa
- możliwość kontynuowania nauki od 3 miesiąca do 19 roku życia
- egzaminy Cambridge dla dzieci starszych
- dodatkowe zajęcia z Nativem oraz warsztaty gramatyczne dla dzieci starszych
- wyjazdy językowe
HDEE Ząbki TO:
Już 3-miesięczne dzieci mogą uczyć się angielskiego na specjalnie dla nich stworzonym kursie Baby’s Best Start (BBS).
Dzieci pomiędzy 2 a 8 rokiem życia uczęszczają na wyjątkową sekwencję kursów, podczas których każdorazowo poznają od 250 do 1900 nowych słów:
- Fun with Flupe (FLUPE)
- More fun with Flupe
- Jump with Joey
- More English for All Children (MEFAC)
Na starsze dzieci czekają Play On in English oraz Botty the Robot – pasjonujące kursy będące wprowadzeniem do naprawdę poważnej nauki z Paul Ward’s World (PWW) oraz Paul Ward and the Treasure (PWT). Przygoda z Helen Doron kończy się w wieku 14–15 lat na kursach TEEN ENGLISH.
I choć zaczynamy od czystej zabawy w język angielski, krok po kroku nasi podopieczni dorośleją, a wraz z nimi rozwija się także ich język. Tak, że z czasem nasi uczniowie są w pełni przygotowani do pokonania międzynarodowych egzaminów językowych.
Każdy z kursów składa się z czterech książek aktywizujących oraz czterech płyt CD z nagraniami piosenek, wyliczanek, rymowanek, fragmentów przedstawień teatralnych.
Płyt należy słuchać 2 razy dziennie CODZIENNIE. Tylko wtedy uzyskujemy najlepsze wyniki. Nasi uczniowie mają też dostęp (poprzez indywidualne karty członkowskie) do Kangi Clubu – platformy multimedialnej z grami językowymi na wszystkich poziomach zaawansowania.
Im młodsze dziecko, tym łatwiej może przyswoić sobie dowolną liczbę języków, pod warunkiem, że ma z nimi regularny kontakt. Szczególnie ważne jest systematyczne porozumiewanie się w danym języku.
Badania wykazały, że im wcześniej maluch zacznie osłuchiwać się z językiem obcym, tym lepszą będzie miał wymowę i tym lepiej będzie znał gramatykę gdy dorośnie. I chociaż najmłodsi uczniowie nie potrafią wykonywać pisemnych ćwiczeń, to jednak od samego początku zaszczepiane są im struktury gramatyczne języka, co sprzyja ich trwałemu zapamiętaniu. Najmłodsi mają też wyraźnie lepszą wymowę.