• slide1-0811 slide2-0811
    Angielski dla dzieci

    Skuteczna i pełna zabawy nauka angielskiego dla dzieci w szkołach Helen Doron English.

    Zobacz dlaczego
  • slide1-infant slide2-infant
    Niemowlęta 0-2

    Maluszki w wieku od 3-24 miesięcy uczą się angielskiego, kształtując przy tym swoje motoryczne umiejętności oraz stymulując rozwój zdolności umysłowych.

    Więcej
  • slide1-1311 slide2-1311
    Dzieci 2-6

    Dzieci doskonalą język mówiony wraz z dwoma kursami „Fun with Flupe” oraz „More Fun with Flupe”, śledząc przygody Granny Fix, Paula Warda oraz zabawnego stworka Flupe’a.

    Więcej
  • slide1-6-12 slide2-232
    Dzieci 6-12

    Dzieci uczą się mówionego angielskiego, czytając i pisząc razem z Paulem oraz Millie, którzy pomagają Kangi i jej synkowi Joey’emu rozwiązywać problem w Storyville.

    Więcej
  • slide1-0611 slide2-0611
    Teen English

    Uczniowie są zaangażowani w poważnie zabawną naukę angielskiego w twórczym środowisku.

    Więcej
  • slide1-0311 slide2-0311
    English ONLINE

    Dzieci w każdym wieku lubią gry komputerowe, nasze wspomagają efektywną naukę angielskiego.

    Wypróbuj
 

Gniezno

 

O nas

Nasze Centrum jest jedyną w Gnieźnie  licencjonowaną szkołą pracującą według metody Helen Doron English, obecnie  członka  Helen Doron Educational Group. Metoda HDE jest obecna na polskim rynku od ponad 15 lat w 200 licencjonowanych centrach i uczy się nią obecnie ponad 27 000 dzieci w kraju.

Prowadzimy zajęcia dla dzieci w wieku od 2 roku życia do 19 roku życia, oferujemy 10 poziomów nauczania, co oznacza że nasi uczniowie maja zapewnianą kontynuacje nauki przez wiele lat. Metoda Helen Doron zapewnia dzieciom bezstresową naukę w przyjaznej atmosferze zabawy i naturalnego przyswajania języka angielskiego w sposób imitujący naukę języka ojczystego.
Oferujemy profesjonalne zestawy materiałów do nauki i zapewniamy doskonale wyszkolona kadrę nauczycielską, która stale podwyższa swoje kwalifikacje.

O nauce języka angielskiego metodą Helen Doron napisano już prawie wszystko. Jest przyjemna, łatwa, stymulująca, a przede wszystkim naturalna. Dziecko już od najmłodszych lat osłuchuje się z językiem, jak również poznaje angielskie słowa, struktury i wyrażenia. Czy warto zainwestować w przyszłość naszych dzieci? Co decyduje o skuteczności metody opracowanej przez angielską lingwistkę? Z pewnością nie starczyłoby liter alfabetu, aby wymienić wszystkie powody, jednak poniżej prezentujemy te najważniejsze:

A jak atrakcyjna

Zarówno sama metoda, jak i wszystkie opracowane materiały, w tym piosenki, gry i zabawy, są atrakcyjne dla dziecka, dlatego każdy uczeń przychodzi na cotygodniowe zajęcia z chęcią i zapałem.

B jak  beztroskie dzieciństwo

Rodzice nieraz obawiają się, że posyłanie 3 – letniego dziecka na lekcje angielskiego to nadgorliwość i niepotrzebne obciążanie go obowiązkami. Nic bardziej mylnego. Zajęcia w szkołach Helen Doron to czas beztroskiej zabawy, w trakcie której dziecko poznaje angielskie słowa, zdania i wyrażenia.

C jak cierpliwość

Nauka angielskiego wymaga czasu i cierpliwości. Nie oczekujmy, że dziecko po kilku lekcjach zacznie mówić pełnymi zdaniami. Szybkość pojawiania się rezultatów w omawianej metodzie, jest jednak naprawdę zaskakująca. Pierwsze efekty widać często już po pierwszej lekcji. Wszystko zależy jednak od konkretnego dziecka. Dzieci rozwijają się w różnym tempie i tak, jak niektóre zaczynają mówić we własnym języku wcześniej a inne później, tak samo bywa w przypadku języka obcego.

D jak dziecko

Metoda została opracowana dla dzieci od 1 do 14 roku życia, a poszczególne kursy są starannie przygotowane z myślą o poszczególnych grupach wiekowych.

E jak efekty

O efektach tej niezwykłej metody przekonało się już w Polsce kilkadziesiąt tysięcy dzieci z ponad 180 miast i miejscowości.

F jak frajda

Zajęcia w szkołach Helen Doron to dla malucha frajda i satysfakcja.

G jak grupy

Grupy są małe (4-8 osób), dzięki czemu nauczyciel może poświęcić dziecku więcej uwagi – uczeń ma szansę mówienia i wyrażania siebie.

H jak Helen

Helen Doron to nie tylko szczęśliwa mama trojga dzieci, to przede wszystkim znakomita nauczycielka, która na podstawie wieloletnich obserwacji i doświadczeń stworzyła sprawdzoną i efektywną metodę nauki języka angielskiego. Zafascynowana metodą nauczania muzyki stosowaną przez dr Suzuki, Helen Doron w 1985 roku opracowywała własną metodę nauczania, opartą na tych samych założeniach. Początkowo prowadziła zajęcia z małymi grupami dzieci, prezentując im nagrane domowym sposobem kasety z piosenkami, rymowankami i historyjkami. Maluchy słuchały w domu piosenek dwa razy dziennie, podczas wykonywania codziennych czynności, dzięki czemu osłuchiwały się z językiem angielskim tak samo, jak z językiem rodzimym. Kursy spotkały się z dużym zainteresowaniem, co skłoniło Helen Doron do stworzenia pierwszego Ośrodka Wczesnego Rozwoju Dziecka i opracowania profesjonalnych materiałów dydaktycznych. W ten sposób nauczycielka angielskiego zapoczątkowała metodę, która gwarantując dzieciom na całym świecie zabawę, równocześnie stymuluje rozwój, uczy i osłuchuje z językiem.

I jak „im wcześniej, tym lepiej”

Im dziecko starsze, tym trudniej jest mu opanować poprawną intonację i gramatykę języka obcego. Ponadto nauka języka obcego we wczesnych latach rozwija w korze mózgowej połączenia odpowiedzialne za słuch i ogólną inteligencję.

J jak język

Metoda nauki języka metodą Helen Doron to całościowy system nauczania, który służy dzieciom na całym świecie. Bazuje na naturalnym sposobie, w jaki dziecko uczy się języka ojczystego.

K jak komunikacja

Zajęcia w grupach rozwijają u dzieci nie tylko zdolności językowe, lecz również uczą  je komunikowania się z rodzicem, nauczycielem i rówieśnikami.

L jak lekcje

Metoda Helen Doron to nie tylko cotygodniowe zajęcia. Jej częścią jest także słuchanie w domu dwa razy dziennie specjalnych nagrań, których celem jest osłuchiwanie się z językiem. Z kolei w trakcie cotygodniowych lekcji z nauczycielem dziecko poznaje znaczenie słów i zwrotów. W rezultacie ma ono kontakt z językiem 15 razy w tygodniu.

Ł jak łatwa

Nauka metodą Helen Doron jest łatwa. Dziecko poznaje język w sposób naturalny, jakby „od niechcenia”.

M jak metoda  i N jak naturalna

Niemowlęta poznając rodzimy język najpierw słyszą słowa, choć ich nie rozumieją. Z czasem uczą się pojmować znaczenie dźwięków, które wcześniej już poznały. Gdy dziecko zrozumie dane słowo, szczęśliwi rodzicie nagradzają je uściskiem. Metoda Helen Doron naśladuje ten naturalny proces, dzięki czemu daje tak zaskakujące efekty. Początkowo, skrupulatnie opracowane i przemyślane materiały dydaktyczne mają na celu osłuchanie się bobasa z językiem angielskim. Dziecko wielokrotnie słuchając tekstów i piosenek nagranych na kasety audio i płyty CD, poznaje angielskie słowa, wyrażenia i zdania, co ułatwia mu późniejszą naukę. Maluch nie musi przy tym poświęcać im wyłącznej uwagi, w tym czasie może swobodnie wykonywać inne czynności. Podczas kolejnego etapu, dziecko poprzez gry i zabawy w trakcie zajęć z nauczycielem, uczy się znaczenia słów, które wcześniej już poznało. Starsze dzieci zdobywają również umiejętność czytania i pisania.

O jak opinie

Opinie zadowolonych rodziców są najlepszą rekomendacją. Skuteczność metody potwierdza  wypowiedź rodziców Julii i Kasi: “Co jest najpiękniejszego w metodzie Helen Doron Early English? Najpiękniejsze jest to, że dzieci uczą się poprzez zabawę, w wesołej atmosferze. Jesteśmy przekonani, że ta metoda  jest najlepsza. Nasze doświadczenia, jeśli o nią chodzi, są znakomite. Oczywiście, chodzi nie tylko o metodykę, ale także o nauczyciela. Dla naszych dzieci nauczycielka ze szkoły nie jest tylko Panią nauczycielką, ale również przyjaciółką.”

P jak potencjał

Nauka angielskiego metodą Helen Doron jest sposobem na wykorzystanie potencjału najmłodszych. Uczestnictwo w zajęciach to nie tylko szansa na rozwijanie językowych i komunikacyjnych umiejętności malucha, ale również możliwość stymulowania jego rozwoju intelektualnego, w tym zdolności szybkiego uczenia się.

R jak rodzice

Zajęcia dla dzieci od 1 do 3 roku życia odbywają się wraz z rodzicami. Uczą one rodziców kształtowania właściwych relacji z dziećmi poprzez kontakt z językiem angielskim. Kurs rozwija wzajemną komunikację przy wykorzystaniu muzyki, gier i fizycznej aktywności.

S jak Suzuki

Inspiracją dla Helen Doron stały się lekcje gry na skrzypcach, w których uczestniczyła jej córka. Zajęcia prowadzone były metodą dr Suzuki, zgodnie z którą dzieci uczą się muzyki poprzez codzienne, wielokrotne słuchanie utworów w domu. Następnie podczas zajęć nauczyciel pokazuje im jak poszczególne dźwięki i całe utwory wykonać na skrzypcach. Dr Suzuki określa ten sposób nauczania jako naturalne przyswajanie języka muzyki, gdyż w pierwszym etapie nie wymaga się od dzieci umiejętności czytania zapisu nutowego. Dziecko uczy się przemawiać językiem muzyki zanim jeszcze nauczy się go odczytywać.

T jak teraz

Mózg ludzki najintensywniej rozwija się do szóstego roku życia, kiedy to bez wysiłku przyswaja fakty i informacje, a następnie zachowuje je w głębokiej pamięci. Dzieci poznają wtedy również język, który jest jedną z najbardziej skomplikowanych umiejętności. Dlatego warto zapisać dziecko na zajęcia jak najszybciej – nie ma na co czekać!

U jak ucz, bawiąc

To podstawowa zasada, która przyświecała Helen Doron przy opracowywaniu kursów i materiałów dydaktycznych. Jako doświadczona nauczycielka, Helen doskonale zdaje sobie sprawę, iż w tym wieku, jedynie nauka przez zabawę daje pożądane efekty.

W jak warto

Czy warto? Teraz już nie trzeba chyba nikogo o tym przekonywać!

Z jak zabawa

Metoda Helen Doron to znakomity sposób na naukę języka poprzez zabawę – w tym właśnie tkwi sekret jej popularności! Małych dzieci nie należy zmuszać do nauki, a na zajęcia angielskiego prowadzone tą metodą najmłodsi przychodzą z uśmiechem na ustach, bo po prostu je lubią.