• slide1-0811 slide2-0811
    Angielski dla dzieci

    Skuteczna i pełna zabawy nauka angielskiego dla dzieci w szkołach Helen Doron English.

    Zobacz dlaczego
  • slide1-infant slide2-infant
    Niemowlęta 0-2

    Maluszki w wieku od 3-24 miesięcy uczą się angielskiego, kształtując przy tym swoje motoryczne umiejętności oraz stymulując rozwój zdolności umysłowych.

    Więcej
  • slide1-1311 slide2-1311
    Dzieci 2-6

    Dzieci doskonalą język mówiony wraz z dwoma kursami „Fun with Flupe” oraz „More Fun with Flupe”, śledząc przygody Granny Fix, Paula Warda oraz zabawnego stworka Flupe’a.

    Więcej
  • slide1-6-12 slide2-232
    Dzieci 6-12

    Dzieci uczą się mówionego angielskiego, czytając i pisząc razem z Paulem oraz Millie, którzy pomagają Kangi i jej synkowi Joey’emu rozwiązywać problem w Storyville.

    Więcej
  • slide1-0611 slide2-0611
    Teen English

    Uczniowie są zaangażowani w poważnie zabawną naukę angielskiego w twórczym środowisku.

    Więcej
  • slide1-0311 slide2-0311
    English ONLINE

    Dzieci w każdym wieku lubią gry komputerowe, nasze wspomagają efektywną naukę angielskiego.

    Wypróbuj
 

Centrum Helen Doron Ząbki

 

Strefa rodzica

Drogi Rodzicu!

Na tym etapie edukacji dzieci mają  najczęściej  swój pierwszy sformalizowany kontakt z językiem angielskim.Ze względu na to,że w tym wieku nie posiadają one motywacji wewnętrznej (tzn. nie uczą się języka dla samych siebie), istotne jest by nauka języka obcego była dla nich doświadczeniem pozytywnym. Im przyjemniejszy pierwszy kontakt z językiem, tym chętniej podejmą trud nauki w kolejnych latach.

Oto kilka wskazówek, które pomogą nam i Twojemu dziecku w procesie nauczania

  • zadbaj  o to aby Twoje dziecko posiadało na każdych zajęciach podręcznik
  • słuchanie płyt i wypełniane grafiku będzie dla dziecka  przyjemnością jeśli będzie mogło liczyć na Twoje zaangażowanie
  • rolą nauczyciela, obok nauki języka angielskiego, jest rozwój umiejętności społecznych ucznia-kształtowanie pozytywnych postaw szacunku, tolerancji
    i współpracy. Oznacza to, że na lekcjach obowiązują pewne zasady, a zadaniem ucznia jest ich przestrzegać.
  • nie zmuszaj dziecka, by samodzielnie podejmowało próby mówienia, kiedy jeszcze nie czuje się gotowe
  • gdy dziecko jest chore, pozostańcie w domu. Po powrocie do zdrowia, ustal termin odpracowania zajęć w sekretariacie.
  • jeśli nie towarzyszysz swojemu starszemu dziecku w zajęciach, wykaż zainteresowanie co dziś robiło, czy ma zadaną pracę domową i kiedy przewidziany jest test. W razie wątpliwości, zapytaj lektora.
  • poświęć kilka chwil na wypełnienie ankiet, dla nas jest to nieocenione źródło informacji o tym, co należy zmienić, a za co nas chwalicie
  • przyjmij zaproszenie i bądź obecny na pokazowych lekcjach dla Rodziców po ukończeniu każdej książki
  • jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące procesu nauczania Twojego dziecka, porozmawiaj z lektorem, obsługą sekretariatu lub dyrekcją.