Angielski dla dzieci i młodzieży Gniezno - Helen Doron

694 978 509
os. Władysława Łokietka 31/21, 62-200 Gniezno
Oferta Oferta
Proszę zaakceptować zgody marketingowe i odświeżyć stronę, aby zobaczyć ten materiał.

Newsy

04.06.2024 Relacja uczeń – nauczyciel: jak ją budujemy w Helen Doron English?

Interesujemy się: pytamy naszych uczniów, jak się czują, co przeżyli, jakie mają plany.
Rozmawiamy: zachęcamy dzieci, by mówiły o swoich przeżyciach, przemyśleniach i emocjach po angielsku.
Słuchamy: jesteśmy czuli na potrzeby i problemy.
Współpracujemy: traktujemy uczniów Helen Doron z szacunkiem.

31.05.2024 Dzień Dziecka po angielsku: jak to robimy w Helen Doron?

W naszej szkole Dzień Dziecka po angielsku trwa przez cały rok. Na każdych zajęciach dzieci robią to, co lubią najbardziej: bawią się, skaczą, śmieją i rozmawiają. Przyswajają wiedzę w najbardziej naturalny sposób i dlatego często w ogóle nie czują, że się uczą. Efekty ich nauki widać jednak bardzo szybko.

Porozmawiajmy

os. Władysława Łokietka 31/21, 62-200 Gniezno

    Nauka angielskiego dla dzieci i młodzieży Gniezno

    Nauka angielskiego może być bardzo ciekawą przygodą. Metoda Helen Doron w Gnieźnie to sposób nauczania, który znacznie odbiega od nauczania, które dzieci i młodzież znają ze szkoły. Przede wszystkim główną zasadą jest nauka przez zabawę oraz przez naturalnie prowadzone konwersacje w języku angielskim. Szkoła angielskiego dla dzieci w Gnieźnie prowadzoną ta metodą nie skupia się na ocenianiu dzieci – nie ma tu systemu ocen, jest natomiast dbałość o jak największą aktywność dzieci w trakcie różnych, inspirujących zadań.

    Szkoła językowa Gniezno

    Szkoła Helen Doron ma w swojej ofercie język angielski dla dzieci w Gnieźnie. Nauka skierowana jest nawet do bardzo małych dzieci, ponieważ technika nauczania, jaką stworzyła Helen Doron opiera się na założeniu, że naukę języka należy rozpocząć jak najwcześniej, kiedy mózg jest bardzo elastyczny i kiedy jest w stanie przyswajać język obcy w takim sam sposób jak język ojczysty. Metoda ta udowadnia również to, że do nauki języka nie jest konieczna znajomość czytania ani pisania.