Jak się uczą dzieci?
Poprzez zabawę z radością i łatwością.
Dzieci w każdym wieku
Uczymy dzieci od 3. miesiąca do 19. roku życia, dostosowując kursy do ich poziomów językowego i rozwoju emocjonalnego. Sprawiamy, że nauka jest prosta.
Dlaczego nasza metoda działa?
… ponieważ opiera się na głębokim zrozumieniu procesu w jaki sposób dzieci się uczą i czego potrzebują, aby rozwinąć swój potencjał. Nasze stymulujące i efektywne zajęcia są uzupełniane przez innowacyjne gry i aplikacje.
Interesujemy się: pytamy naszych uczniów, jak się czują, co przeżyli, jakie mają plany.
Rozmawiamy: zachęcamy dzieci, by mówiły o swoich przeżyciach, przemyśleniach i emocjach po angielsku.
Słuchamy: jesteśmy czuli na potrzeby i problemy.
Współpracujemy: traktujemy uczniów Helen Doron z szacunkiem.
W naszej szkole Dzień Dziecka po angielsku trwa przez cały rok. Na każdych zajęciach dzieci robią to, co lubią najbardziej: bawią się, skaczą, śmieją i rozmawiają. Przyswajają wiedzę w najbardziej naturalny sposób i dlatego często w ogóle nie czują, że się uczą. Efekty ich nauki widać jednak bardzo szybko.
W ramach Autoryzowanego Centrum Egzaminacyjnego Helen Doron Polska Zachód uczniowie szkół Helen Doron podchodzą do egzaminów Cambridge na wszystkich poziomach zaawansowania. Cambridge English Qualifications dla najmłodszych to seria motywujących testów sprawdzających.
Efektywne metody nauczania to poszukiwana alternatywa do standardowej oferty edukacyjnej o przeciętnych rezultatach. Nasza szkoła angielskiego w Gostyniu oferuje najmłodszym oraz oczywiście ich rodzicom solidną podstawę teoretyczną i praktyczną. Znajomość angielskiego dziś to podstawa, zadbaj więc o solidne podstawy. Angielski dla dzieci w Gostyniu realizowany jest w oparciu o ugruntowaną metodę, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, takich jak multimedialne aplikacje oraz gry (Kangi Club i inne).
Niezwykła metoda Helen Doron w Gostyniu oparta jest o naukę poprzez zabawę. Jej autorka dowodzi, że możliwa jest nauka języka obcego poprzez osłuchanie i zapamiętanie dźwięków, jak w muzyce i nauce gry na instrumentach bez znajomości zapisu nutowego. Uczymy dzieci już od czwartego miesiąca życia z przekonaniem, że wczesne osłuchanie gwarantuje szybkie przyswojenie i używanie angielskiego jako drugiego języka, zaraz po ojczystym.