Centrum Helen Doron English działa w Krośnie blisko 20 lat. Od 2021 roku dyrektorką szkoły jest Monika Grzesik, która 15 lat mieszkała i zdobywała doświadczenie zawodowe w Anglii.
Centrum Nowoczesnej Edukacji to przyjazne i kreatywne miejsce, gdzie każdy uczeń jest wyjątkowy i traktowany indywidualnie. Dzieci są zawsze na pierwszym miejscu. Prowadzimy zajęcia dla dzieci i młodzieży od 3. miesiąca życia do 19. roku życia na 14 poziomach nauczania.
Zapraszamy na wspólne dekorowanie pierników oraz profesjonalną, świąteczną sesję zdjęciową 9 grudnia od 10:00 do 11:30.
Cena 40zł. Zapisy 691 202 200.
Liczba miejsc ograniczona!
Zapraszamy 2 i 3 latki na kurs It’s a Baby Dragon!
Czwartek 16:45.
Zadzwoń 691 202 200
Codzienne słuchanie nagrań gwarantuje po prostu skuteczną naukę języka. Pamiętajcie, słuchamy nagrań dwa razy dziennie – codziennie.
Cambridge English Qualifications dla najmłodszych to seria motywujących testów sprawdzających umiejętności językowe. W naszej szkole uczniowie mogą przygotowywać się do testów Cambridge English dla najmłodszych oraz egzaminów dla szkół wraz z egzaminami dla młodzieży.
Kursy językowe dla dzieci mogą być prawdziwą przygodą. Metoda Helen Doron w Krośnie to zajęcia skierowane do dzieci w różnym wieku. Wyjątkowym elementem tych kursów jest możliwość rozpoczęcia nauki bardzo wcześnie – już od 3 miesiąca życia. Dzięki specjalnie przygotowanemu programowi nauczania maluszki słuchają języka angielskiego, oglądają kolorowe obrazki i uczą się elementów języka migowego. Okazuje się, że naukę języka obcego najlepiej rozpocząć na bardzo wczesnym etapie życia.
Szkoła angielskiego dla dzieci w Krośnie charakteryzuje się dużą różnorodnością jeśli chodzi o wybór poziomu nauczania. Dzieci i młodzież mogą wybierać spośród wielu kursów przygotowanych specjalnie dla nich. Drugim charakterystycznym elementem jest przyjazne środowisko zachęcające do nauki. Angielski dla dzieci w Krośnie nie kojarzy się z przykrym obowiązkiem – wręcz przeciwnie dzieci chętnie uczestniczą w zajęciach. W szkole nie ma systemu oceniania, ani konieczności uczenia się słów na pamięć.