Uczymy dzieci już od 3-go miesiąca życia, oferując zajęcia ogólnorozwojowe w języku angielskim.
Jeśli interesuje Cię angielski dla 2-3-latka, 4-latka lub 5-latka, czy też starszego dziecka 6, 7, 8, czy 9 latka – zapraszamy na kursy prowadzone wyłącznie w języku angielskim.
Centrum HD Teen English zaprasza na angielski dla nastolatków od 10 do 19 r. życia. Nasze kursy są zgodne z Europejską Skalą Biegłości Językowej od A2 do B2+.
Po więcej informacji zapraszamy na nasz profil na Facebooku
W okresie wakacji prowadzimy półkolonie dla dzieci od 6 roku życia.
Zajęcia odbywają się w tygodniowych turnusach. Przeznaczone są one dla wszystkich chętnych dzieci, również tych, które nie uczą się w Naszej szkole.
Szczegółowe opisy i tematyka turnusów w osobnych artykułach.
Przypominamy o codziennym słuchaniu materiałów do kursu poprzez aplikację STREAM. Kody dostępu macie w swoich paszportach.
Już w listopadzie otwieramy kolejne miejsce z naszymi zajęciami.
Lipka to już 3 nasza placówka. Zaczynamy w listopadzie. Zapisy trwają!
Od października startujemy z zajęciami z nowymi naszymi uczniami. Nabór trwa. Dołącz do nas.
Metoda Helen Doron w Złotowie wykorzystuje szczególną umiejętność dzieci do szybkiej i skutecznej nauki języka angielskiego. Helen Doron zauważyła, że zaangażowanie dzieci w różnego rodzaju zadania, aktywności czy zabawę w języku angielskim niesie za sobą wiele korzyści. Mali uczestnicy kursu świetnie bawią się podczas zajęć, jednocześnie w naturalny sposób poznając nowe słownictwo. Angielski dla dzieci w Złotowie rozwija wyobraźnię, kreatywność oraz naturalne zdolności do przyswajania nowego języka obcego.
Szkoła angielskiego dla dzieci w Złotowie zaprasza dzieci od 3 miesiąca życia. Dziecko rozpoczynając naukę języka angielskiego na tak wczesnym etapie, ma możliwość osłuchania się z prawidłową wymową. Dzięki temu uczestnicy kursów na dalszym etapie nauki w szkołach Helen Doron uzyskają świetne rezultaty. Angielski dla dzieci w Złotowie to nie tylko poznanie nowego języka, to również dużo dobrej zabawy, zdobywanie umiejętności współpracy w grupie oraz angażowanie wszystkich zmysłów dziecka.