1.Czy można uczyć dziecko języka angielskiego inaczej niż przez zabawę?Zapewne byłoby to możliwe, jednakże należy pamietać, że dzieci uczą się przez zabawę świadomie i nieświadomie przez wszystkie formy doświadczania.Dlatego też wykorzystując ten popęd do zabawy, oferujemy przedszkolakom i dzieciom w wieku szkolnym kursy angielskiego pełne twórczego odkrywania, doświadczania oraz spontanicznego używania języka angielskiego od przekroczenia progu naszej szkoły aż do pomachania „good bye” na pożegnanie. Wykorzystujemy fakt, że chęć komunikacji, wyrażania potrzeb, radość wskazywania i nazywania jest w naszych dzieciach głęboko zakorzenioną predyspozycją.
2.Przyjazna atmosfera tworzona przez zaangażowanych i empatycznych dorosłych jest kluczowa w bezpiecznym i zdrowym dorastaniu naszych dzieci. Jest także kluczowa w budowaniu relacji dziecka czy nastolatka z nauczanym językiem obcym. Sami pamiętamy, że lubiliśmy konkretny przedmiot w szkole dzięki nauczycielowi, który potrafił zarażać pasją swoich uczniów.Tak samo w naszej szkole językowej, tworzymy grupę ludzi, którzy lubią swoją pracę, traktują uczniów z należytym szacunkiem i tworzą warunki do beztroskiego eksplorowania bogatego świata języka angielskiego!Nasza kadra dba nie tylko o wyniki w nauce ale także o atmosferę panującą na zajęciach, aby w jak największym stopniu uczniowe angażowali się i aktywnie uczestniczyli w zajęciach.
3.Rozwój jest wpisany w nasze DNA.Zarówno rozwój ucznia, jak i nauczyciela.Nasze kursy angielskiego w Kielcach opracowane są kompleksowo tak, aby na odpowiednim etapie wprowadzić naukę mówienia, potem czytania, następnie pisania i kolejno struktury gramatyczne czy leksykalne odpowiednie dla danej grupy wiekowej.Nasi nauczyciele specjalizują się w nauczaniu konkretnych grup wiekowych, korzystają zatem z tych szkoleń, które pozwalają im podnosić warsztat pracy w zakresie swoich specjalizacji.Może to oznaczać zmianę lektorów w procesie nauczania dziecka na określonym etapie, po to aby mogło najpełniej wykorzystać swój potencjał oraz potencjał kursu angielskiego.
4. Nie wszystkie drzewa zakwitają jednocześnie-pamiętając o tym towarzyszymy dzieciom w procesie nauczania, zapewniając niezbędne do nauki narzędzia oraz motywując do rozwoju, aby w odpowiednim dla danego dziecka czasie uzyskać pożądany efekt.Dzięki monitorowaniu postępów ucznia lektor może wskazać mu inną niż przyjęta w naszej szkole ścieżkę, aby uczynić uczenie się dziecka zarówno przyjemnym, jak i efektywnym. Mierzenie oraz ewaluacja na określonym etapie edukacji pomaga nam modyfikować oraz rozwijać procedury nauczania oraz przygotowywać uczniów do egzaminów zewnętrznych np.Cambridge.Co więcej, uczniowie, którzy są świadomi swoich wyników, mogą lepiej zrozumieć, jakie strategie uczenia się są dla nich najbardziej skuteczne, co może prowadzić do bardziej efektywnego procesu nauki.
5.Nowoczesne technologie oraz różnego rodzaju aplikacje są stale obecne w naszym życiu oraz w życiu naszych dzieci, stały się naszą drugą rzeczywistością-dlaczego nie wykorzystać ich mądrze na kursie angielskiego?W ramach kursów mamy do zaoferowania szeroki wybór narzędzi wspierających naukę angielskiego, tj.aplikację do nauki czytania po angielsku HD Read dla dzieci 5-6 -letnich, aplikację do utrwalania słownictwa dla dzieci 6-7-letnich, oraz do codziennego utrwalania materiału realizowanego na zajęciach na wszystkich kursach od 1 roku do 19 roku życia.Dzięki temu możemy jeszcze bardziej otoczyć dziecko językiem angielskim mając pewność, że korzysta ono z bezpiecznych i skutecznych narzędzi.