Tak! W szkole angielskiego metodą Helen Doron przy ulicy Tama 16 to jest możliwe!
W Helen Doron uczymy języka angielskiego dzieci w każdym wieku, od niemowląt po nastolatki.
W przypadku tych ostatnich, ani oni, ani ich rodzice nie mają wątpliwości, że w dzisiejszych czasach nauka języka angielskiego jest koniecznością. Rodzice małych dzieci jednak często wahają się. Czy nauka drugiego języka nie przeszkodzi dziecku w opanowaniu ojczystego? Czy mu się wszystko nie pomiesza? Takie pytania mogą nasuwać się rodzicom, którzy chcieliby rozpocząć naukę języka angielskiego dla swoich dwu, trzylatków, ale mają obawy czy to oby nie wcześnie, czy to już ten etap, czy to nie przyniesie więcej szkody niż korzyści.
Naukowcy rozwiewają wszelkie wątpliwości i zgodnie potwierdzają, że im wcześniej, tym lepiej!
Badania różnie mogą wskazywać na najlepszy wiek dziecka do nauki. Niektóre źródła podają, że najefektywniejszy okres do przyswajania drugiego języka jest w trakcie szóstego czy siódmego roku życia, a inne źródła wykazują, że najbardziej chłonne są dwu i trzylatki.
Rezultaty badań na Uniwersytecie w Harvardzie potwierdzają, że kreatywność, umiejętność krytycznego myślenia, oraz elastyczność umysłu jest tym wyższa, im wcześniej dziecko ma styczność z drugim językiem. Szczególne znaczenie ma okres trzech pierwszych lat w życiu dziecka, ponieważ to właśnie wtedy tworzą się fundamenty przyszłego zachowania, sposobu myślenia, uczenia się.
Wykorzystując naturalną umiejętność uczenia się, przyswajanie drugiego języka jest tak proste jak nauka pierwszego. I chociaż słowo nauka może przynosić nam na myśl pracę i wysiłek, to w tym przypadku tak nie jest. Od chwili narodzin dzieci uczą się naturalnie i z łatwością wszystkimi zmysłami i dostępnymi środkami: wzrokiem, smakiem, powonieniem, słuchem, dotykiem, działaniem.
W szkole uczącej języka angielskiego metodą Helen Doron przy ulicy Tamka 16 w Łodzi, wykorzystujemy wszystkie te zmysły do nauczania angielskiego najmłodsze dzieci.
Mówi się: czym skorupka za młodu nasiąknie… i tak jest! Badania potwierdzają, że ponad połowa naszych zdolności jest nabywana do czwartego roku życia, kolejne trzydzieści procent do ósmego. Dlatego warto zainwestować we wczesną naukę języka obcego. Oczywiście, nie oznacza to, że osiemdziesiąt procent wiedzy czy inteligencji dziecko uzyskuje już przed ósmym rokiem życia. To tylko oznacza, że w pierwszych latach życia, kształtują się najbardziej dominujące w latach późniejszych sposoby działania, postrzegania i uczenia się.
Badania również dowodzą, że im młodszy uczeń, tym lepiej nauczy się wymowy i odtwarzania dźwięków nowego języka. Dodatkowo, małe dzieci uczą się przez zabawę, nieświadomie, co sprawia, że jest to lekkie, przyjemne i okazuje się być łatwe. Ponadto, badacze wskazują, że dzieci, uczące się języka obcego lepiej radzą sobie z zadaniami wymagającymi podzielności uwagi.
W Helen Doron English Łodź Bałuty Doły przygotowujemy wciągające zabawy i bezstresowe lekcje wypełnione muzyką, grami i szeroką gamą starannie zaplanowanych aktywności, aby dzieci uczyły się angielskiego łatwo i naturalnie, tak samo jak uczą się języka ojczystego.
Nasze radosne dwulatki, które w trakcie roku szkolnego stają się trzylatkami, i zadowolone miny rodziców potwierdzają, że warto zaczynać naukę angielskiego wcześnie. Mamy jednak dodatkowo opinię taty, który powierzył szkole Helen Doron edukację językową swojego syna – posłuchajcie!