Oczywiście, najważniejsze jest wybranie odpowiedniego sposobu – metoda Helen Doron działa od lat na całym świecie i jest sprawdzona. To, że każdego roku nasze szkoły opuszczają tysiące dzieci doskonale mówiących w języku angielskim, jest dla nas niewyczerpanym źródłem satysfakcji. Z resztą, nie tylko dla nas.
Wiemy, jak dużo zaufania potrzeba, by powierzyć naukę języka angielskiego swojego dziecka komuś obcemu. Dlatego od lat oswajamy język angielski wszystkim, którzy pragną się go nauczyć.
Skuteczna nauka angielskiego nie zamyka się w ścianach szkoły językowej. To, czy będziecie razem rozmawiać, ćwiczyć i bawić się w języku angielskim, determinuje w przyszłości fakt, że Twoje dziecko będzie chciało tym językiem posługiwać się samodzielnie.
Pamiętasz, jak uczyłaś się jeździć na rowerze? Pewnie pomagali Ci rodzice lub dziadkowie. Na początku potrzebne były dodatkowe kółka, kij, wsparcie. Ktoś, kto będzie obok Ciebie. Myśl o nauce języka angielskiego jak o jeździe na rowerze, to takie podobne!
Pierwsze niepowodzenia, zwątpienia i kraksy szybko poszły w niepamięć, gdy udało Ci się przejechać pierwsze kilka metrów. Odcinek chodnika, rundę wokół bloku.
Tak jest ze słówkami w języku angielskim, zwrotami i całymi zdaniami po angielsku. Wszystko jest kwestią praktyki i co zawsze podkreślamy – nieskrępowanej radości odkrywania i poznawania. Również swoich możliwości.
Po prostu zacznij, oderwij nogi od ziemi i zrób pierwszy ruch. Nauka mówienia po angielsku jest niezwykle przyjemna, język ten został stworzony do wyrażania emocji, uczuć, myśli i opinii. Jest prosty w konstrukcji i naprawdę, każdy może się go nauczyć. Brzmi naprawdę podobnie do jazdy na rowerze, prawda?
Dlaczego bałaś się jazdy na rowerze? Wydawało Ci się, że jest na Ciebie za duży, inne dzieci już jeździły a Ty nie? Bałaś się upadku? Te wszystkie obawy są bardzo podobne do dylematów, które później budują naszą barierę językową.
Jak ćwiczyć mówienie po angielsku? Zacznij z dzieckiem od małych rzeczy. Pisz na karteczkach samoprzylepnych nazwy sprzętów domowych: lodówka, pralka, dywan, półka. Przyklej je i wypowiadajcie określenia na głos. Wieczorem odklej karteczki i zaproś dziecko do zabawy – wręcz mu rano karteczki i poproś, by je samodzielnie przykleiło w odpowiednie miejsca.
Natura to niezwykle skomplikowany, ale i schematyczny wzór zależności i powiązań. Liście paproci zwijają się w regularne spirale, muszle ślimaków odwzorowują matematyczne wzory złotego podziału. Liczby pierwsze opowiadają fizykę, biologię, język.
Starożytne piramidy były budowane zgodnie z ruchem gwizd i mapy nieba. Podobnie jest z konstrukcją języków świata. Język powstał, ponieważ chcieliśmy przekazać coś drugiej osobie. W przekazie tym umieszczaliśmy początkowo proste dźwięki, intuicyjne pomruki i nawoływania.
Języki opowiadały o rytmie dnia, ostrzegały przed zagrożeniem, by w końcu – stać się źródłem przyjemności i stworzyły wszystko co rozumiemy pod pojęciem kultury. Są na świecie niezwykli ludzie, dla których nauka języków jest przygodą ich życia.
Tak było z najsłynniejszym poliglotą wszech czasów – Emil Krebs. Kiedy zmarł w 1930 r., znał biegle w mowie i piśmie 68 języków ze 120, które studiował.
Dlaczego wspominamy o Emilu Krebsie? Bo dobre wzory warte są zapamiętania. Jeśli Twoje dziecko jest zafascynowane kosmosem, pokaż mu sylwetki znanych astronautów i astronautek – może napiszecie do nich list? Z pewnością Twoje dziecko będzie przechodziło okres fascynacji ukochanymi zespołami – czytajcie razem teksty piosenek w języku angielskim.
Jeśli Twój maluch marzy o zostaniu weterynarzem – pokaż mu dokument z podróży Davida Attenborough, oczywiście w języku angielskim.
Z resztą, nie musimy szukać daleko – poznajcie Julię, poliglotkę, która uczy się języka angielskiego od ponad 11 lat. Tutaj znajdziecie nagranie z Julią.
4 minOczywiście, najważniejsze jest wybranie odpowiedniego sposobu – metoda Helen Doron działa od lat na całym świecie i jest sprawdzona. To, że każdego roku nasze szkoły opuszczają tysiące dzieci doskonale mówiących w języku angielskim, jest dla nas niewyczerpanym źródłem satysfakcji. Z resztą, nie tylko dla nas.
Wiemy, jak dużo zaufania potrzeba, by powierzyć naukę języka angielskiego swojego dziecka komuś obcemu. Dlatego od lat oswajamy język angielski wszystkim, którzy pragną się go nauczyć.
Skuteczna nauka angielskiego nie zamyka się w ścianach szkoły językowej. To, czy będziecie razem rozmawiać, ćwiczyć i bawić się w języku angielskim, determinuje w przyszłości fakt, że Twoje dziecko będzie chciało tym językiem posługiwać się samodzielnie.
Pamiętasz, jak uczyłaś się jeździć na rowerze? Pewnie pomagali Ci rodzice lub dziadkowie. Na początku potrzebne były dodatkowe kółka, kij, wsparcie. Ktoś, kto będzie obok Ciebie. Myśl o nauce języka angielskiego jak o jeździe na rowerze, to takie podobne!
Pierwsze niepowodzenia, zwątpienia i kraksy szybko poszły w niepamięć, gdy udało Ci się przejechać pierwsze kilka metrów. Odcinek chodnika, rundę wokół bloku.
Tak jest ze słówkami w języku angielskim, zwrotami i całymi zdaniami po angielsku. Wszystko jest kwestią praktyki i co zawsze podkreślamy – nieskrępowanej radości odkrywania i poznawania. Również swoich możliwości.
Po prostu zacznij, oderwij nogi od ziemi i zrób pierwszy ruch. Nauka mówienia po angielsku jest niezwykle przyjemna, język ten został stworzony do wyrażania emocji, uczuć, myśli i opinii. Jest prosty w konstrukcji i naprawdę, każdy może się go nauczyć. Brzmi naprawdę podobnie do jazdy na rowerze, prawda?
Dlaczego bałaś się jazdy na rowerze? Wydawało Ci się, że jest na Ciebie za duży, inne dzieci już jeździły a Ty nie? Bałaś się upadku? Te wszystkie obawy są bardzo podobne do dylematów, które później budują naszą barierę językową.
Jak ćwiczyć mówienie po angielsku? Zacznij z dzieckiem od małych rzeczy. Pisz na karteczkach samoprzylepnych nazwy sprzętów domowych: lodówka, pralka, dywan, półka. Przyklej je i wypowiadajcie określenia na głos. Wieczorem odklej karteczki i zaproś dziecko do zabawy – wręcz mu rano karteczki i poproś, by je samodzielnie przykleiło w odpowiednie miejsca.
Natura to niezwykle skomplikowany, ale i schematyczny wzór zależności i powiązań. Liście paproci zwijają się w regularne spirale, muszle ślimaków odwzorowują matematyczne wzory złotego podziału. Liczby pierwsze opowiadają fizykę, biologię, język.
Starożytne piramidy były budowane zgodnie z ruchem gwizd i mapy nieba. Podobnie jest z konstrukcją języków świata. Język powstał, ponieważ chcieliśmy przekazać coś drugiej osobie. W przekazie tym umieszczaliśmy początkowo proste dźwięki, intuicyjne pomruki i nawoływania.
Języki opowiadały o rytmie dnia, ostrzegały przed zagrożeniem, by w końcu – stać się źródłem przyjemności i stworzyły wszystko co rozumiemy pod pojęciem kultury. Są na świecie niezwykli ludzie, dla których nauka języków jest przygodą ich życia.
Tak było z najsłynniejszym poliglotą wszech czasów – Emil Krebs. Kiedy zmarł w 1930 r., znał biegle w mowie i piśmie 68 języków ze 120, które studiował.
Dlaczego wspominamy o Emilu Krebsie? Bo dobre wzory warte są zapamiętania. Jeśli Twoje dziecko jest zafascynowane kosmosem, pokaż mu sylwetki znanych astronautów i astronautek – może napiszecie do nich list? Z pewnością Twoje dziecko będzie przechodziło okres fascynacji ukochanymi zespołami – czytajcie razem teksty piosenek w języku angielskim.
Jeśli Twój maluch marzy o zostaniu weterynarzem – pokaż mu dokument z podróży Davida Attenborough, oczywiście w języku angielskim.
Z resztą, nie musimy szukać daleko – poznajcie Julię, poliglotkę, która uczy się języka angielskiego od ponad 11 lat. Tutaj znajdziecie nagranie z Julią.